Geride Kalanlar

geçen zaman içimdeki özlemi öldüyor..Eskisi gibi içimi titretmiyor hiç bi ''gidiyorum..''..kimsenin arkasından ağlayamıyorum,seni bekliycem diyemiyorum artk kimseye çünkü bilmiyorum ki dayanabilir mi ruhum bekler mi özler mi gideni..artık ona bile güvenemiyorum...belki ruhum da haklı hiç istediği kadar yanında olamadı ki çok sevdikleri..tam herşey düzelir ya giderler ya sen terk edersin..o yüzden o da vazgeçti belki özlemekten..kaç kişinin arkasından aynı özlemle ağlanır ki bikaçından sonra inanmadı ruhumda bana..her giden özlemez bu kadar diye..o kazandı ruhum hep haklı verdiğimiz tüm savaşaların galibi o..bu kez de haklı her gideni o kadar özleyemiyorum artk kmseye 'gitme' diyemiyorum yok çünkü cesaretim o gitmezse belkide ben giderim..terkedişler üzerine kurduk ya hayatımız nereye kadar gider bilemiyorm..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...