Kaybedenler Kulubü

- bazen ölüyorsun.
+ bazen ölüyorsun, bazen ölmüyorsun. bazen bütün koşullar uygunken bile ölmüyorsun.
- bazen öldürüyorsun ama. ölmek isteyip de ölemediğinde öldürüyorsun bazen. o daha kolay geliyor.
+ bazen yalan söylüyorsun.
- bazen ne kadar sık yalan söylüyorum diye düşünüyorsun
+ bazen bu yalan diyorsun.
- bazen gülüyorsun, çok fazla. bazen durduk yerde dans etmeye başlayan kadınlar oluyo hayatında, katlanamıyorsun.
+ işte bazen katlanıyosun.
- bazen bi kadın geliyor, oturuyor karşına ve ağlıyor.
+ kadınlar hep ağlıyor.
- bazen kadın geliyor oturuyor karşına, "en çok korktuğum şey bir kadının gözyaşıdır" diyor kendi adına. sen dönüp bakıyosrun geriye doğru "vay canına" diyorsun. bazen birisi geliyor karşına oturuyor eğer çok sevdiysen diyor, oysaki bilmiyor çok sevmek de hep bir ana ait. bazen bir kadın oturuyor tam karşına artık bişeyler yapmam lazım diyor sen de "kalkmam lazım" diyorsun. nasıl anlatabilirsin ki yaşlı bir kızılderili dışında herhangi birine suyun içinde olduğunu.



inanmak istediğim herşeye inandım bugüne kadar. sonunda öleceğimi, sonunda kanayacağımı bildiğim halde. istediğim her şeye inandım. birşeyleri elde etmeye çok yakın hissettiğimde de kaybettim.




"george best'i sevmeyeni kınıyoruz."
"aşık olacağına karar veremezsin."
"insana en uzak yer, kendi sırtıdır." *
"kızlar seni sen yapan özelliklerine aşık olurlar, sonra da o özellikleri senden almaya çalışırlar." *
"cuma namazına salı günü giderim ben. daha sakin oluyor." *
"seattle için iftar vakti..." *
"rutin olan her şey sıkıcıdır. komşunun çimlerinin daha yeşil görünmesi bundandır." *
"hayatta ucu sekse dayanmayan bir şey yoktur." *
"benim iskeleyle işim olmaz!" *

-Bir seyleri elde etmeye cok yakin hissettigimdede hep kaybettim-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...