Beste

Besteler...
Insanlar aile'sine,doga'ya,bogaz'a,istanbul'a,ot'a,bo*'a ama en cokta sevdigine yazar güzel bir Beste.Ask'a yazar.
Bir beste yaptim bende, aslinda kimseye yazmadim desem yalan olur ,cünkü her kelimesi bana biseyleri,
her cümlenin sonu da bana birilerini hatirlatiyor.
Yanimda olsanizda dinleseniz keske ama size sözlerini
birakiyorum...



Bos sokakta arkana bakmadan yürümek gibi Hayat.   
Tanimadigim kisilerce elestirilmek gibi Hayat.
Hic umrumda da degil aslinda isim soyad.
Yalan söyleme gel bana icini anlat.

Birlikte olmasakta, yanimda dur !
Bunu hissetmek cok güzel olur.

Kötü de degilim ama asla durulmam
Baskalari gibi de delikanli degilim estagfurullah
Kizlara göre hicde temiz biri degilim
Ama hala kumdan ailemin kalesinde el izlerim.


Aslinda ismini bile koymadigim ya da koyamadigim bir beste.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...