Farklı Yüzler

Yine bir saldiri var bugün, dayan biter elbet
Sana yakismaz saclarini yolup sitem etmek
Her gece uykumdan alip hayallerinle ayik durmanin
tek rahatsiz eden yönü konustugum kayip kullar

Bakin burdan yasama, bir damla ibret alin
Bu cocugun bes para etmez gönlünü kimler alir
Bende kalir yasadiklarim, satilik degil bu kalp
Bugün tek destekcim bir dostum birde canim

Kimi arkadan bicaklar ,kimi yüzüne yalan güler
bir anda masum yuvam ,bir anda sacma düzen
bir anda Parasizlik ,
bir anda biten umutlaramin yaninda utanmadan bana gülen farkli yüzler

Bana mi be bu Piyango, bu mudur kismetim
Sadece su dünyada rahat bi nefes almak istedim.
Bana tuzu kuru diyen insanlari davet etsem su eve
Ici fesat olanlarin dısı bir anda benle kirlenir .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...