Dalga

Bodrumdayim..
Iskelenin en ucunda duruyorum ,sanki ucurumun kenarindaymiscasina korku ve bas dönmesi var...
Atlasammi ? Tutunsammi ? Hayatin akisina mi biraksam yoksa ? Karar veremiyorum...
Icim hos, kafam hos, ortam hos. Oturuyorum.
Denizde dalga cok.Kim kizdirdi seni diye, mirildaniyorum.
Bana cevap vermiyor. Iyi o zaman ben sana beni kim kizdirdi,üzdü,aglatti anlatiyim diyorum.
O sirada gercekten kafayi siyirmis bi sizofren gibi davrandigimin farkindaydim
ama devam ediyorum konusmaya.
Kimseye bisey, anlatamiyorum.Kimseye güvenmem.Kimseye bana kötülük yaptigi halde bisey diyemiyorum, bi kötülük yapmak, öc almak aklimin ucundan bile gecmiyo, diyorum..
Insanlara anlattikca benimle dalga gectiler diyorum denize.Hemde acimasizca.Ve herseyemi anlatiyorum. Ne biliyosam yada bildigimi saniyorsam en detayina kadar.Hayatimi döküyorum adeta denize.
Sessiz bir damla düstü elime...Sonra bir tane daha ve sonra...bi tane daha.Düsündükce anlattiklarimi,taneler artiyor.Baska bi düsünce giriyor araya. Düsünceler karisti...

Sana herseyimi anlattim , DENIZ !
Ama lütfen dalga gecme olur mu ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...