Hikaye

Bu kelimelerin her biri cesaret üzerine olması gerekiyordu 
fakat pek cesaret edemeyeceğim.
Pek cesaret edemeyeceğim konular hakkında da yazmak istiyorum. 
Yok. Cesaret edemeyeceğim. 
Derin mevzulara girmek istiyorum da, işin ucunda boğulmak var.
Boğulmak istemiyorum.
Kendimi yeniden kaybedeceğim bir aşk istiyorum, 
bu sefer martılara simidi beraber atmak için ama işin ucunda dağılmak var.
Dağılmak sorun değil de arkamı toplayanı kaybetmek istemiyorum.
Durumlar diyorum, çok vahim. 
Ellerimin üşümesinden de sıkıldım, çayla ısıtmak istemiyorum.
İnsanlarla bir olalım diyorum bazen ama gittiklerinde benden çalsınlar istemiyorum.
Yani, eksik kalmak istemiyorum. 
Zaten boşluklarımızın bol olduğu dünyalarda yaşıyoruz.
( Evet, dünyalar birkaç tanedir. )
Ağlamak için sevdiklerinin uykuya dalmasını beklediğin zaman yetişkin oluyorsun. 
Böyle yetişmeyelim diyorum.
Ne çok şey istemiyorum. Zaten, insanlar ne istediğinden çok ne istemediğini bilmeli.
Bi ara elmaya çok anlamlar yüklediğimi biliyorum.
Hikayeler anlatalım istiyorum insanlara, mutluluğu çağrıştıran. 
Ne çok severim hikayeleri, nasıl da ısıtır insanın içini.
E biraz huzur şart tabi. 
Tekneler diyorum, martısız bir şeye benzemiyorlar.
Ben "hikayeli" insanları çok seviyorum ve dün, onlardan biri ile tanıştım.
Sana sesleniyorum.
Hikayemin yarım kalmasını istemiyorum.

M.Erdem-Sevmek icin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...