Dene

Açıkçası ne sonbahardan ne kıştan zerre haz etmiyorum.
Gezeceksem de seyahat edeceksem de ille de yaz olacak. 
İklime bile inat edebilirim anlayacağın. Hatta hırka giymek zorunda olduğumda mutsuz olurum.
Sırf şu koca botların bağcıklarını bağlamamak için eve kapandığım koca bir hafta oldu.
En sevdiğim içecek kahve değil, ekşi limonata. Limonatayı da sadece yazın içerim.
Sıcak havalarda yediğimden de içtiğimden de daha çok keyif alırım.
Yemek yerken birinin beni izlemesinden nefret ederim. Sanki yutkunmam bile yankılanıyormuş gibi gelir, asabileşirim. Çikolatamı paylaşmayı hiç sevmem. 

Ama bunların hiçbirini sana anlatmadım. Nedenini de yine sana hiç söylemediğim bir şeyle açıklayabilirim.
Sevmediğim şeyler, sevdiğim şeylerin yanında aile büyüğü gibi kalıyor evet ama şu hayattaki en büyük gayem de sevmediklerimi sevmek.
En azından denemek. Ben de sevmediklerime çok sevdiğim bir şeyi katıp, izlemeye karar verdim. 
"Şuraya bakar mısın? Sonbahar’da gezmek için değil de ne?
Şu şarkıyı da çalarız hem, keyfim geldi."

"Kar demek bere demek. Bere bana çok yakışıyor. Görürsün!"
"Hırka güzel icat, burun bu yahu, akıyor. Nereye sileceğiz başka?"
"Kahvenin mevsimi ol-maz!"

"Yemek yerken lokmanı en az 10 kere çiğneyeceksin, işte böyle. Komik bi’ şey yok."

"Çikolata yer misin?"

Cümleleri tanırsın da, maksadını ilk defa duyduğuna eminim. 

Şu memnuniyetsizliklerimin ucundan tutsan, sevmediklerimi sever miydim?
Kesinlikle.
Senin sevmediklerini sana sevdirebilir miydim?
Denerdim.
Yorulur muydum?
Hayır.
Yorulur muydun?
Belki.
Sabreder miydik?
Asla!

Clouds


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...