Sigara

Bir sigara daha ?
Baktım olacak gibi değil bu yangınla başa çıkmak,
dedim, bir sigara daha yakalım.
Almaz mıydınız?
Çayla da iyi gider.
İyi de çay samimiyettir, ben değilim.
Çay sıcaktır genelde, ben üşüyorum.
Ve gariptir ki ben yanıyorum.
Kimim ben?
Soruyorum size.
Ah diye haykırasım var, e yanıyorum sonuçta.
Küllerimi size emanet etmek isterim.
İstiyorum.
Olur mu öyle şey, olmaz.
Olur diyen olur da, olmaz öyle şey.
Ama bu, kendime ihanet olur. 
Üfleyin küllerimi kokmasın, rahatsız etmesin insanları,
aşk bulaştırmasın, öksürmesinler, boğazları yakmasın.
Yutkunabilsin insanlar.
Ben yapamadım.

Bir sigara daha ?
Kahveyle de iyi gider.
Şu bilim adamlarına söyleyin teknolojiye ayak uydursunlar.
Kavuşmayı bulsunlar, kılıfına uydursunlar.
Boş oturmasınlar, sinirlerimi hoplatmasınlar.
Biraz daha kavuştursunlar, acıklı hikayeler artık son bulsun.
Beni ciddiye almayın sizi gidi hırsızlar, öyle beylik laflara da kalbim tok.
Dışarı çıkmadan önce cep fermuarlarını kapatan insanlardan korkmasınlar.
Bunun ucu bucağı yok.
Anlatamam ben sana kimim ben, bilemem aşkımın kaçıncı alevi.
Öyle bir hayat ki bu herkese ayak uyduramam.
Ben anlatamam size hayat nedir yani.
Öyle bir renk ki bu yalnızlığın simgesi...
Eğer yalnızsanız, söylemeyin bana, kaldıramam.
Artık dayanamam.
Bir sigara daha baba,
bir sigara daha ister miydin?

Gitsem Diyorum






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...