Nehir


Sen olursan hiçbir şey kötü olmaz gibi geliyor bana. 
Seninle tüm zorluklara dayanırım diye geçiyor aklımdan. 
İşte bu yüzden kalbinden öpesim geliyor seni...
Şimdi burada olsan diye geçiyor aklımdan. Öylece otursan şu koltukta.
Tek sözcük söylemeden öylece otursan.
Tüm bu durgun akan zaman fışkırıp kaynayacak. 
Ilık bir yağmur yağacak üzerime, beni tüm bu tozdan, bulanıklıktan arındıracak. 
Bir şarkı başlayacak uzakta bir yerde. Bir tek ben duyacağım.
Tüm bu toza bulanmış renkler ışıl ışıl ışıldıyor.
Sen kapıdan her girdiğinde bir gökkuşağı doğuyor bunu da bilmiyorsun. 
Bir şarkı başlayacak uzakta bir yerde,  kimbilir belki sen de öyle.

Sana hiç söylemiyorum, söyleyemiyorum bunları. 
Çünkü şimdi bile, yani bu sözcükleri yazarken bile, 
tam olarak anlatamıyorum kalbimden geçeni. 
Bir nehrin sularını düşün ve benim bunları yazarak, 
alıp sana getirebildiğim ancak bir bardak su… 
Düşün gerisini... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...