Nereye Gidiyorsun

Aklımda bir sürü düsünce var.Uykum var ama uyumak yok nedense.
Uyumaya daha eğilimliyim, ama uyuyamıyorum.
Sıcaktan degil,çünkü balkon kapisi acik ve hafif bir esinti giriyor iceri. Sinek sorunu da yok, cözdüm.
O halde ne? Gece çok sessiz, çok yalnız.Bilmediğim böceklere ya da gece kuşlarına ait tuhaf sesler duyuluyor, ama bu da sessizliğin bir parçasıymış gibi geliyor bana.Bir çok şey düşünüyorum yatağımda, aralarında ilinti olmayan olaylar, görüntüler, belli bir zaman dizimi izlemeksizin birbirine ekleniyor.
Kötü amaçlı insanların parmak uçlarına basarak dolaştığı, acik balkon kapılarını gözledikleri ugursuz bir saatte olmalıyım.Öyleyse, sabaha az var.Büyük bir çoğunluğun su anda derin bir uykuda olduğunu düşünmek acı veriyor.Uyumaya çalışıyorum.Uyumak için zorlaninca da uyunamıyor,Berbat bir durum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...