Dip

Bilmek istemeyeceğiniz yerdeyim,
ve ne acıdır ki; tükeniyor mürekkebi kalemimin..
Zamanı öldürmek suç mudur? 
Hadi, vurun kelepçeleri, götürün, bir başka hücreye koyun! 
Gözlerim kör..
Çoktan vazgeçtim..Dipteyim. 
Nasıl bir yerdir, kimse bilmez. Sesleri duyuyor musunuz? 
Çırpınışlarım onlar. 
Hayır hayır, telaşa kapılmayın lütfen, birazdan unutursunuz. 
Benim gibi bir suçluyu kimse umursamaz. 
Mış gibi yapar hepsi. 
O yüzden siz, sahte mutlulukların peşinden gidiniz ve daha fazla hayal kurunuz. 
Çoktan vazgeçtim.. Dipteyim. 
Beni ne sürükledi buralara bilir misiniz? 
Evet, o saplantılı ruhum, çok düşünen beynim,
fazlasıyla kırılıp yok olan kalbim, kurtulamadığım geçmişim ve kendime duyduğum nefretim. 
Çok mu klişe geldi ama anlayabileceğinizi sanmıyorum, yardım etmeye kalkışmayın. 
O yüzden siz, yalnızlığı görmezden geliniz ve daha fazla oyun oynayınız.
‘Çok ağlamak ölüm getirir' derdi annem. 
Ölüm de uğradı sokağıma, çınar da ağladı. 
Hayat kısa..
Zamanı öldürmek lazım gözleri kör.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...