En Son

En son hiç bilmediğim bi sokakta, 
hiç bilmediğim bi evin önünde oturduğumda sanıyorum 19 yaşında falandım. 
O zamandan beri kocaman boşluklarda nefes almayı unutmuşum. Hep kalabalıktım. Belli dönemlerde o kalabalıklardan çokça sıkılıp yalnız kalmayı istemiştim. Ben seçmiştim yalnızlığı. Ben seçmiştim sadeliği. Sıkıldığımda yine o boş beleş kalabalıklara döndüm. 
Sonra artık o da dayanılmaz bi hal aldı. Yalnız kalmak istedim. Ama bu sefer başkaydı. Ben bu sefer biriyle yalnız kalmak istedim. Sadece o ve ben olayım. Çok sıkılırsak kalabalıklara gülümser geçeriz dedim. Mutsuzken de yanımda olsun istedim. Kahkaha atarken de baktığım gözler onun olsun. Beraber ağlayıp, sarılıp yine birbirimizde derman bulalım istedim.
Gitmesin istedim. Bitmesin istedim.
Ben artık gerçek bi şeyler için savaşmak, et ve tırnak olmak istiyorum.
İşin özeti.
Ben seni istiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...