Kısacası


Bir arkadaşım terk edilmişti. Bir insan nasıl terk edilir yahu? İnsan insana bunu yapmaz, yapmamalı. Ben yine sanki hiç terk edilmemiş gibi yaşıyordum. Yani sonuç olarak her şey bana anlatılıyordu. Bunu da dinlemek zorundaydım. Bir şeyi yapmak zorunda olmak kötüdür.

Ayrılıklar konusunda klasik kalıplar her zaman iş yapar. Zaten sen kimin arkadaşıysan genelde o haklıdır. Bunu unutma ve o kanaldan yürüyebildiğin kadar yürü. Kız geri dönerse ve arkadaşın kabul ederse bunlar unutulur. Karşı tarafı savunmak da salaklık olacaktır. Objektif arkadaşları kimse sevmez. Genel olarak atasözlerini çok seven ama benimseyemeyen insanların oluşturduğu bir toplumuz.    Kısacası : Dost acı söylemez. Ben söylerim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...