Bekledim




Neden kapiyorsun gözlerini?
Biliyorum sen de yoruldun maskelerden.
Kendini de kapattin öyle işte..
Ve sustun! 
Bekledim.
Bilirsin nasil beklediğimi..
Animsa kayboluşlarimi..
Hep sana varana dek koştum ben
Kactin!
Baska baska sevdim ben seni 
Kimi zaman tavrini sevdim, kimi zaman rengini sevdim teninin. 
Kapadigin gözlerini sevdim.
Ama hep sevdim.
Hayaller umutlar bos ya hani,
Seninle ögrendim.
Engel olamadim ama  hep seni hayal ettim, tek sana inandim.
Anla en büyük hediyemi cöpe atmak istemedim iste!
Yalnizligim bile alisti sana; seninle beraber geliyor, seninle beraber de gidiyor isin garibi..
Nasil vazgecelim senden, söyle!
Sunu bil zaaflarimin en büyügü
Yasadigim en guzel sey sensin!
Seni sevmenin esi benzeri yok!
İyi ki varsin, iyi ki dogdun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...