Anlat

Bana seni anlatır mısın ?
Herkesten sakladığın seni.
Bana hayatini anlatır mısın ?
Hayallerini, acılarını, hüzünlerini, en mutlu gününü mesela
ya da sevinçlerini veya hayal kırıklıklarını..
Bana seni anlatır mısın ?
Herkese anlattığın seni degil, en ince detaylı seni.
Bana yasadığın olaylar esnasında ne düşündüğünü, ne hissettiğini,
kimi düşündüğünü anlatır mısın ?
Birini düsündün mü hic ?
Bana hayatini anlatır mısın ?
Hayal ettiğin evi, asik olduğun insani, seni arkandan vuran dostlarını,
askerlik anılarını.
Hayatini feda edebileceğin kimseler var mi ?
Sence gercek bir dost musun ?
Gecenin bir yarisi kapisini vurabileceğin bir arkadasın oldu mu hic?
Onunla kavgalarda dayak yediniz mi ?
Hic kızları kullandin mi ?
Yıllarca sana asik olan birisi oldu mu ya da sana sadik kalan bir ani ?
En çok ne için üzüldün, ne için ağladın ?
Bana seni anlatir misin ?
Herkese anlattığını degil, herkesten sakladığın seni ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...