Aşk Tesadüfleri Sever

konu'ya direk dalıyorum.



-en çok dikkat ettiğim şeyi önce dile getireyim.
müzikler mükemmel uymuş. ayrıca hepsi de çok güzel.
müslüm baba bile.

-gözlerin gözlere dolu dolu bakmasına ne demeli bilmiyorum.
galiba istegim insanların gözüne öyle bakabilmek.

- "istanbul komşu çocuğu gibidir
gülünce seversin, ağladığında ise kaçmak istersin" dediler bir yerinde
işte ben buna katılırdım eğer ankara'yi seviyor olsaydım eğer..
- en vurucu, gerçekçi laf anneden gelmiştir.
 "geri dönmek mi! istanbul'a gidenlerden kim dönmüş de, sen döneceksin."
çok sevdim zaten bu sözü :)

- mehmet günsürle birlikte benim de kalbim sıkıştı. hem de bir çok kez.

- annene ya da babana uymayan hayallerin için sen hiç kapıyı vurup çıkmadın mı?
- sen hiç hoşlandığın adamın ya da kadinin yanında içki içerken efelik yapıp dağılmadın mı?
- hayallerinin peşinden gitmek için şehir değiştirmeyi göze almadın mı?

eğer bunların biri ya da birkaçını yaşadıysanız hayatınızda,
filmin ikinci kısmından itibaren ağlamaktan gözlerinizin şişmesi kaçınılmaz olacaktır,
üzgünüm.

Olamaz mi ? Olabilir.


aşk tesadüfleri sever film fragmani

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...