Umut

Umudumu asla kaybetmedim desem yalan söylemiş olurum.Bir kaç kez kaybetmişliğim var.
Vakit kaybetmeden buldum yine.Meğer gözümün önündeymiş, ben görmemişim.
Her zaman kendimden büyüklerle ve profesyonellerle oynadım, onlari izledim ,çalıştım.
Sonuçta onlarda herkes gibi insan.Eğer çok çalışırsan her şey mümkün.
Talihsizlikler , caresizlikler, şanssızlıklar, şerefsizler, sıkıntılar, sorunlar oluyor fakat bunlar yüzünden çocukluğumdan beri olmak istediğim, severek yaptığım şeyden vazgececek degilim.
Milli takımda oynadığım arkadaşlarımın bir çoğu iyi futbol kulüplerindeyken kıskanmıyorum
ama beni hayran bırakmıyor da degil.
Belki türkiye'ye gelmeseydim, daha farklı olabilirdi hersey.
Ama kendi yeteneğimden ve kendimden hic şüphe etmedim. Bildiklerimi nasıl yapıyorsam her yerde öyle yapicam.Ya gördüklerini beğenecekler ya da sevmeyecekler. Ama asla vazgeçmeyeceğim.
Olmalıysa olur. Her lig farklıdır.Burada ligler fiziksel mücadeleye dayanıyor.
Ama bu üzerinde çalışabileceğiniz birsey, teknik gibi degil.
Ben bir kazananım ve kaybetmeyi sevmem.
Asla vazgeçmem.
                                                                                               İçinizdeki ateşi söndürmeyin. 
                                                                                               Ateşi alevlendirinki 
                                                                                               hayaliniz adına umudunuzu
                                                                                               yitirmeyin..!   '10'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...