Neden

Hayat neden bu kadar zalim ?
İnsanlar ,insanlar neden bu kadar zalim ?
Yasamak neden bu kadar zor ve bu kadar güzel, vazgeçilmez.
peki insanların birbirlerini anlamamak için bu büyük çabası neden ?
Dostlarım, arkadaşlarım akrabalarım beni adam yerine bile koymuyorlar
onlarda bana kızıyor, onların istediği gibi bir adam olmadığım için.
Onları yemege götürmediğim için, onlara borç veremediğim için, onlara ayak bagi olduğum için,
onların eğlendiği gibi eğlenemediğim için.
Devlet, devlet de bana kızıyor daha çok vergi veremediğim için,
arada bir ne oluyor diye sorduğum için, yanlış partiye oy verdigim için.
Biliyor musun her tarafım kanıyor, acılar icindeyim.
Düşünüyorum.
Onların istediği gibi bir adam olmak istiyorum ama beceremiyorum.
Dostlarıma, akrabalarıma, patronuma, sevgilime üzgünüm diyorum sizin istediğiniz gibi bir adam olamadığım
için özür dilerim diyorum, duymuyorlar
Acılarımı, kederlerimi, sıkıntılarımı anlatıyorum dinlemiyorlar.
Ben, bana yardim edin diyorum kacıyorlar, gelin biraz konuşalım diyorum masayı terk ediyorlar,
ölüyorum ben diyorum, ne zaman diyorlar. Lütfen bana söylermisin. Ne oldu ?
Bize ne oldu, eskiden böyle degildi. Simdi ne oldu ?
Neden insanların artık bir takim duygulara ve düşüncelere prim verecek zamanı yok ?
Neden bu kadar hizli kosuyorlar ?
Neden bir an bile olsa durup hayatin, insanin, kelimenin anlamı üzerine düşünmüyorlar ?
Ben acılarımı, sıkıntılarımı, kederlerimi onlara anlatırken neden beni dinlemiyorlar ?
Benim bütün bu düslerim, arzularım, hayata dair imdat çığlığım onlara neden sahte geliyor, sahici gelmiyor, samimi gelmiyor ?
Neden neden neden söyle bana neden.Ne olur bana yardim et,
çünkü ben artık yalnız yasamak istemiyorum. Bana hayatta yasayabilmem için güc ver.
Neden ben hayatta yaşamayı beceremiyorum ?

---

Ali'nin Sekiz Günü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...